Топ 10 на храните, постигащи чревен баланс, особено номер 5

Имаш автоимунно заболяване, хормонални проблеми, излишни килограми, депресия, често си изнервена и имаш съмнения за пропускливост на червата и хранителни непоносимости?

Значи не бива да пренебрегваш здравето на червата и т.нар. микробиом.

Затова днес ти предлагам 10-те най-ефикасни метода за постигане и поддържане на чревен баланс. Или с други думи казано, поддръжката не е запазена територия само за външното ти аз. Вътрешното също има определени нужди…

Многоцветни салати.
Повече за микробиома виж тук.
Дива ферментация на зеленчуци има тук.

P.S. Получихме няколко мейла какво се случва с писмата, които получаваш от мен при нова статия тук, затова искам да се извиня, че временно не получаваш такива. Списъкът с мейли стана твърде голям и в момента търсим ново решение на софтуер за изпращане. До тогава – отбивай се тук всеки вторник или следи страницата във фейсбук, видеата ще си се появяват редовно :))

Собственикът на сайта nadiapetrova.bg не носи отговорност за публикуваните съвети, препоръки, анализи, прегледи, програми, хранителни режими и други материали. Ползвателите на сайта го използват такъв, какъвто е и не следва да изпълняват буквално съветите и информацията в него, без предварителна консултация с квалифициран здравен консултант или лекар.

Собственикът на уебсайта nadiapetrova.bg не носи отговорност в случай на нарушаване на авторски права на трети лица в резултат на публикуване на съдържание на потребители или в случаи на търговско използване на снимки от потребители. В случай, че собственикът бъде уведомен за нарушение на авторски права, същият полага всички усилия, за да помогне за ограничаване на нарушението. Собственикът не носи отговорност за щети, произтичащи от използването на настоящия сайт.

Още публикации:

Искаш да си здрав и да се чувстваш добре?

Абонирай се тук за седмичната си доза експертни съвети, вдъхновение и специално съдържание, което не се публикува никъде другаде =>