Личните ми резултати 2 месеца след крио процедура по замразяване на мазнини

Точно преди 3 месеца се върнах от конгреса на ESPEN в Мадрид с много интересна и ценна информация как да впрегнем кафявата мазнина в тялото ни, за да ни помага да слабеем, без да се подлагаме на изтощителни диети и тренировки.

Тогава разделих публикациите на 3 части и те запознах със:

Как да отслабваме, без да се подлагаме на изтощителни диети и тренировки
Как да скулптурираме тялото чрез охлаждане и замразяване
Как да отслабваме с термогенеза чрез храна

И понеже, както знаеш, не обичам да говоря и пиша за неща, които не съм пробвала лично, реших да тествам теорията и на собствен гръб, като в края на септември месец ми направиха процедура по замразяване на мазнините в определена зона на тялото, или т.нар. криолиполиза в bodyaesthetics.bg

Основната специфика на криолиполизата е, че тя е най-подходяща за зони, които не се влияят толкова добре от диети и тренировки, като паласки, бричове, колене и подобни. Зоните, които често остават некрасиви, дори и когато всичко останало си замине :)) А другият голям плюс е, че те никога повече не се завръщат!

Затова и преди 2 месеца, аз реших да кажа “сбогом” на мазнините в една проблемна за мен зона. В моя случай – паласки, които нося със себе си от години и дори и най-строгите режими на хранене и тренировки в миналото не успяха да се преборят с тях.

Ефектът от криолиполизата се проявява в рамките на 2 месеца, така че днес споделям и резултатите от нея. Но преди това, малко интро, какво друго направих и какво не, за да съм сигурна, че резултатите са само и единствено от криолиполизата и не са плод на нещо друго…

Какво не направих

Оригиналната ми идея беше да направя всичко свързано с ефекта на термогенеза наведнъж, което включва и по-строга високо-мазнинна диета, но с растителни храни (повече за нея има тук), повече тренировки на студено и крио процедура.

Но обсъждайки го със специалистите в BodyAesthetics, разбрах, че доста дами започвайки всичко наведнъж, “буквално се стопявали”, както се изрази едно от момичетата, които извършват процедурата. Това, разбира се, е супер, но нямаше да ми позволи да отсея резултатите от диетата от тези от криолиполизата.

Продуктите, които създадохме за теб:

Натурални хранителни добавки

Затова, аз реших да НЕ променям нищо друго в режима си. Така че, за последните 2 месеца или веднага след процедурата по замразяване, аз лично:

– НЕ минах на диетичен режим на хранене и продължих да се храня както досега;
– спрях тренировките (периода съвпадна с местене на офис и апартамент, така че и без това нямах кой знае какво време за тях);
– за сметка на това, започнах да ходя повече пеша, като дните ми с над 10 000 крачки на ден бяха повече от тези, в които съм по-обездвижена;
– не съм се подлагала на никакви други процедури, като отслабващи масажи и т.н.;
– и продължих да си приемам добавките – ONE, Daily & ZEN.

Затова и смея да твърдя, че дължа постигнатото само и единствено на криолиполизата, и аз съм искрено впечатлена. Защото моите резултати надминаха и най-сериозните ми очаквания!

Резултати

За период от 2 месеца и само след 1 крио процедура в съответната зона, аз съм:

– с цели 4-5 см по-слаба в зона 1 на измерване;
– с 3-4 см в зона 2 на измерване (след крио процедура винаги се измерва на 2-3 места, с няколко сантиметра разлика едно от друго);
– зоната ми е ВИДИМО намаляла, наистина, не мога дори да опиша колко по-добре изглеждам в тясна рокля по тялото :)))
– силуетът ми определено изглежда доста по-красиво и талията по-отчетлива от преди;
– а като килограми съм свалила само 1 кг, което е напълно нормално предвид факта, че не си промених храненето.

Една жена на 40…

И за да няма недоразумения, аз лично силно вярвам в правилното хранене, тренировките и движението за постигане на красиво тяло. И досега съм успявала да постигна сравнително прилични резултати, по моите си стандарти, само с тях.

Но дойде моментът да си призная, че тялото ми на 41, не е каквото беше на 20-30, и с всяка следващата година ми е все по-трудно и по-трудно да не бухна съвсем. Има жени, които успяват да отделят достатъчно време и енергия на ежедневни тренировки и да спазват постоянен ограничаващ режим на хранене. Но аз не съм от тях.

Аз обичам храната и смятам, че тя трябва да ни носи удоволствие. А ако човек е здрав и няма проблем, изискващ ограничаващ режим на хранене – няма причина да си го налага сам. И въпреки, че аз лично спортувам и се движа, работата ми не зависи от начина, по който изглежда тялото ми по бански, затова и НЕ смятам, че е необходимо да имам плочки на корема…

Но все пак искам да изглеждам добре, без да изпадам в крайности. И криолиполизата ми помогна да го постигна. Затова, нека се върнем на самата процедура и видим:

Какво ми хареса в крио процедурата и какво НЕ ми хареса

Това, което ми хареса в нея:

– не беше болезнена за мен. Ако трябва да съм честна, тестовете дали машината може да обхване зоната са по-неприятни от самата процедурата;
– няма период на възстановяване – след криолиполизата си продължаваш с деня, точно като след масаж;
– резултатите са трайни и мазнините не се връщат в тази зона НИКОГА повече;
– резултатите са впечатляващи, подсещам – 5 см намалена обиколка от една процедура!
– не е за ВСИЧКИ. И това е много, много важно. Реално, за да може човек да се подложи на криолиполиза, трябва да има определен минимум от мазнини в зоната, която иска да замрази. И това е супер, защото така момичетата, които само си мислят, че имат мазнини, реално не могат да се възползват от нея, защото в действителност нямат мазнини. Надявам се, че го обяснявам правилно :))

И това, което не ми хареса:

– трябва да се внимава много и да се избягват сауна, парна баня и всичко, което много загрява за период от минимум 2 седмици, а аз обичам да ми е топло и обичам сауната;
– трябва, все пак, да се внимава с храната, за да не качиш килограми. В моя случай не е проблем, защото поддържам сравнително едни килограми отдавна, но жените склонни към напълняване ще трябва да се ограничават леко.

И така, това е като цяло. Криолиполизата работи. И то сериозно и видимо.

Какво следва

Но аз не възнамерявам да спра дотук. Този месец направихме 2-ра процедура и този път реших да включа пълния арсенал от:

1 – диета (в случая се препоръчва кето хранене, можеш да се запознаеш с това, което аз лично харесвам и ще пробвам тук, и ще го комбинирам с Иван чай след хранене и между храненията, защото ми помага да избягвам излишното похапване и десертите).
2 – тренировки (тези, които правя от години насам и съм много доволна от резултатите, а ако намеря подходящ фитнес в района около нас, ще ги комбинирам и с фитнес).
3 – ще продължа да ходя повече пеша (откакто съм в София определено ми е по-лесно).
4 – и ще си продължа с приема на добавките.

Това беше от мен за днес, надявам се да ти е било полезно.

И подсещам, че в големия ни giveaway, който тече в момента, един от подаръците е криолиполиза в BodyAesthetics.bg! Участвай смело, колкото повече пъти, толкова по-голям шанс за успех!

Собственикът на сайта nadiapetrova.bg не носи отговорност за публикуваните съвети, препоръки, анализи, прегледи, програми, хранителни режими и други материали. Ползвателите на сайта го използват такъв, какъвто е и не следва да изпълняват буквално съветите и информацията в него, без предварителна консултация с квалифициран здравен консултант или лекар.

Собственикът на уебсайта nadiapetrova.bg не носи отговорност в случай на нарушаване на авторски права на трети лица в резултат на публикуване на съдържание на потребители или в случаи на търговско използване на снимки от потребители. В случай, че собственикът бъде уведомен за нарушение на авторски права, същият полага всички усилия, за да помогне за ограничаване на нарушението. Собственикът не носи отговорност за щети, произтичащи от използването на настоящия сайт.

За автора:

Надя Петрова е възпитаник на Canadian School of Natural Nutrition, член на Европейската асоциация по клинично хранене (clinical nutrition) и автор на книгите: “В търсене на истината за храната и здравето”, “14 дни детокс”, “Daily Raw” и "Ева и ефектът на пеперудата". Можете да научите повече за нея, ако последвате този линк.

Още публикации: