1 екип, 7 принципа на работа, на които държим

Тази статия е публикувана преди повече от две години и е възможно да съдържа неактуална информация.

Nadia Petrova principles

Изграждането на бизнес, екип и доверие е една от най-трудните задачи, с която съм се сблъсквала някога. Задача, която изисква да изградиш добри основи, да ги предадеш на екипа си и след това да продължите заедно. Да имате общ етичен кодекс, който ви движи напред.

И днес споделяме нашите основи, нашите принципи на работа, които спазваме в ежедневието си, като бранд, като бизнес и като екип.

Отговорни сме към хората

Хората са важни за нас. Всички – и като читатели на сайта, и като клиенти, и като партньори и като екип. И се стараем да го показваме и да бъдем все по-отговорни. Всеки ден.

Затова и постоянното надграждаме знанията си и се стремим да имаме:
– по-добри и полезни материали в сайта;
– по-добър customer experience в магазина;
– по-спокоен, сплотен и доволен екип.

Надяваме се, че ни се получава!

Залагаме на качество, не на количество

Качеството на продуктите ни е без компромис. Затова сме избрали най-добрите и произвеждаме хранителните добавки в BioHealth Германия. Компания, намираща се в ТОП 50 компании на Германия, редом с BMW, Mercedes-Benz, DHL и др.

Постоянно подобряваме и надграждаме

Мотото ни по темата НЕ е стандартното за бизнеса “колкото повече, толкова повече”, a малко продукти и екип, които постоянно да се подобряват и надграждат.

Затова при добавките сме в постоянно търсене на по-добри суровини, по-качествени елементи и по-полезни съставки. И вече можем да се похвалим, че в тях са вложени най-добрата натурална фолиева киселина в света, 4th generation Quatrefolic®, пасищен хидролизиран колаген (колагенови пептиди), най-добре усвоимата форма на витамин Д3 и т.н. и т.н.

Но не пренебрегваме и бизнес частта, където сме движени от мотото “Никога не спирай да учиш”. И това ни помага да сме по-осъзнати лидери и като екип да надграждаме знанията си по темите, които са важни за нас. И да предадем нататък.

Информираме и образоваме

Вярваме, че знанията трябва да бъдат споделяни, за да може всеки един от нас да направи умно и мъдро своя избор за това кое е подходящо за него и кое не от света на здравословното и балансирано хранене. Но не само.

Работим упорито в посока разширяване на темите в сайта, за да можем да ти предоставим балансирана гледна точка и по много други важни за нас теми, като бизнес, маркетинг, отговорност към природата, устойчива мода, грижа за кожата и т.н.

Защото вярваме в силата на информирания избор. И искаме да ти помогнем да го направиш и ти.

Продуктите, които създадохме за теб:

Стараем се да сме зелени

Какво означава това за нас ли?

На първо място, като компания се придвижваме из града с електромобили и всички в екипа ни с шофьорски книжки използват такива. Но не само – ходим, разбира се, и пеша, возим се и на градски транспорт. Само колелета ни липсват :)

Обсъждаме постоянно темата за транспорта и с градските ни куриери, и вярваме, че бъдещето на доставките е и те да бъдат по-зелени. За момента пробегът на електромобилите е твърде кратък, за да е възможно с тях да се извършват доставки целодневно, но сме убедени, че в някакъв момент ще се намери начин.

Опаковките, които използваме са eco-friendly, рециклируеми и рециклирани, когато е възможно. Например, контейнерите на хранителните ни добавки са от 2-HDPE, напълно рециклируеми (само трябва да се изхвърлят в подходящите контейнери за разделно събиране на отпадъци).

Хартията, която използваме в офиса е рециклирана. Стараем се и да рециклираме отпадъците си в офиса (и вкъщи, разбира се).

А за дегустации сме предоставили на магазините чаши от рециклирано стъкло.

Но това не е всичко. Кафето, което пием в офиса не е в алуминиеви капсули, а е на дози (хартиени пакетчета, които са биоразградими). Чашите ни за гости също са от рециклирано стъкло, а екипът разнася бутилки за многократна употреба по цял ден. И в офиса, и извън него. Както и торбички, отново за многократна употреба. И ако случайно някой е забравил своята – в офиса ни винаги има резервни.

И не на последно място, с всяко споделено и продадено Daily засаждаме дръвчета в най-замърсените региони на България! Повече за кампанията можеш да научиш тук.

Социално отговорни сме

Всеки от продуктите ни е обвързан с организация, мисия или кауза. Нещо, което смятаме за изключително важно и вярваме, че всеки бизнес трябва да е отговорен и да прави.

ONE дарява на SOS детски селища България.
Daily се грижи за въздуха и засажда дръвчета в най-замърсените региони.
ZEN се е заел с кауза, в която също силно вярваме, но все още никой в България не е подел и затова ни отнема повече време организацията. Ще споделим подробности, когато сме готови.

Също така, стартирахме кампанията #бъдиМил, която се стреми да създаде една по-позитивна среда в социалните мрежи в България. И да накара хората да са по-усмихнати, по-мили, по-внимателни и дружелюбни един към друг когато общуват, независимо дали е онлайн или на живо.

Всичко за кампанията #бъдиМил – накарай някого да се усмихне днес, ще намериш тук.

Всеки в екипа е ценен (и той знае това)

Всички в нашия малък екип имат глас. И той е чут. Защото в отборната игра няма място за его – ние нашите си ги оставяме на прага на офиса :)

И не съществува важно, по-важно и най-важно мнение, всички са еднакво важни, а всеки от нас знае, че неговото се цени, независимо дали е най-доброто в конкретния момент, ситуация или казус.

А освен по теми, касаещи пряко работата ни, редовно говорим и споделяме един с друг как се чувстваме, тук и сега, в този офис, в този екип. И това ни помага да продължаваме с осъзнатост, спокойствие и мотивация да надгражаме не само екипа, но и самите себе си.

Да порастваме зааедно – и то по най-разкошния начин като всеки е едновременно учител и ученик за другите в отбора. Хубаво е и работи, повярвайте ни! :)

За автора:

Надя Петрова е възпитаник на Canadian School of Natural Nutrition, член на Европейската асоциация по клинично хранене (clinical nutrition) и автор на книгите: “В търсене на истината за храната и здравето”, “14 дни детокс”, “Daily Raw” и "Ева и ефектът на пеперудата". Можете да научите повече за нея, ако последвате този линк.

Още публикации:

wisdom kitchen My kitchen